Kaffedate i Oslo med Torgeir i dag :)

I dag gikk turen til Tigerstaden for å møte Torgeir. Altfor lenge siden jeg har sett han nå. Så det var jammen meg på tide syns jeg.  Og som VANLIG endte det med litt shopping 😉 *BOMBE*

Morro med togtur!!! NOOOT!!!         Alt går så mye bedre når man har noe å spise på 😉

 


VISAGE!!!!  Min yndlingsbutikk!!!  Butikken FULL av sminke!!  Dette er  juølaften, bursdag, nyttårsaften og 17 mai på en gang :D:D:D:D

I LØØØØØØØVE IT!!!!

 


Meg og Torgeir hjemme hos Torgeir 🙂


Jeg shoppa ny veske 😉  Har du noen gang sett noe så kult?? 😉

 


Ble en ny topp på meg også gitt 😉

 

 

Tjallabajs!

~Tilde~

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg