Jeg skal skal bli utstilt :D

Fotograf Rebecca Kristensen skal stille ut et av bildene hun tok av meg i fjord høst 🙂 Rebecca er en utrolig dyktig fotograf som har sansen for det som er litt annerledes. Noe jeg sel v syns er utrolig fasinerende 🙂 Jeg er stolt av å kunne si at jeg har jobbet sammen med denna jenta 🙂 Har vært modell for Rebecce flere ganger tidligere også.

Fotografen skriver:

I slutten av oktober, nærmere bestemt helgen den 28.-31., avholdes Polar Fokus Fotofestival. I anledning dette, skal jeg stille ut et utvalg av mine personlige prosjekter der kvinner er motiver. Utstillingen har navnet “Blue Women” og skal pryde veggene i Galleri Karl Johan.
Som fotograf er jeg fascinert av fotografi som medium og uttrykksform. Et fotografi forteller der ord blir overflødige eller utilstrekkelige. Det formidler kunstnerisk poesi på et universielt språk som alle kan forstå, på tvers av nasjoner og kulturer. Man kan se og føle. I et fotografi står tiden stille, mens betrakteren kan la seg bevege. Jeg har sansen for det drømmende og surrealistiske, det mystiske og tankefulle samt bilder der sterke følelser kommer til uttrykk. Utstillingen er et knippe av mine personlige prosjekter der kvinner er motiver sett i lys av dette.

Besøk bloggen hennes på: http://beccarellaphotography.blogspot.com/

Eller hjemmesiden hennes på:  http://www.beccarella.com/

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg