Kurs med jobben i dag…

Jæææu!!!

I dag har jeg vært på førstehjelp og livredningskurs med jobben. Prøvde å få liv i ei dukka både med hjerte/lunge redning og hjertestarter. Men det så dårlig ut gitt.. Dukka var og blei stein dævv!!!

Også har jeg svømt 1000 meter.. Fy fader jeg er helt inponert over meg selv jeg ass…. TUUUSEN meter liksom!  Det er en hel kilometer det! Førti ganger i bassenget!  Sikkert gått ned flere kilo jeg nå 😉 hihi..

Ellers trives jeg utrolig godt på jobben 😀  Hyggelige folk å jobbe sammen med 😀

Skulle egentlig ha lasta opp et bilde fra jobben av meg som sitter å spiser, men mailen min er fucka så jeg kommer ikke inn.. Og bildet ligger selvfølgelig på mailen. Typisk ikke sant???

 

Nei.. nå sitter jeg og tripper på stolen her.. Jeg må TIIIIISSSSSEEEE!!! Også skal jeg legga meg!

Vi snakkes!

Tjallabajs 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg