Bella på sykehus!

Daaaakar lille Bella pusen min!

I dag har hun operert øynene sine. Hun har noe som kalles innovervendte øyelokk. Dette fører til at hun konstant går med irritasjon og betennelse på øynene. Stakars liten! Har prøvd med salve, men det beste for henne var og operere. Jeg leverte henne hos dyrlegen klokka 10.30 i dag, også skal Carina hente henne klokka 17.00. Det er mange timer borte fra mor det! 🙁 Gleder meg til å få henne hjem!  Eneste kjipe er at jeg ikke får sett henne før seint i kveld siden jeg jobber til 23.00 🙁

 

…og en liten ting til.. Stakkars lommeboka mi!  VIPS så blei jeg 6000 fattigere! Men hva gjør man vel ikke for dyrene sine 🙂

 



4 kommentarer
    1. Isabella Deschanel: Ja det er helt tragisk at dyrleger skal være så utrolig dyrt! 🙁 Det er jo dyrene det går utover hvis ikke eierene har råt til det 🙁 Men det er jo noe man må velge når man skaffer seg dyr da. Har du dyr, påtar du deg også ansvaret for å ta den til dyrlegen og gjøre det den trenger.

    2. Å fy for en pris:/
      Gruer meg til å neste mnd,da skal ene bikkja opereres for PL på begge ben og til en pris på 15 000 pr ben :/
      Og forsikringen dekket det selvfølgelig ikke *surt*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg