Sminkeoppdrag i Slemmestad

I går, lørdag den 24 var jeg innleid som makeupartrist og stylist for et fotoshoot i Slemmestad.  Vi skulle til en stor nedlagt sementfabrikk. Utrolig kul location!  Alt var grått og støvete og hele bygningen var av betong!


Her er location! Inni disse bygningene holdt vi på 🙂

Sminke, hår og klær skulle stå i stil til dette 🙂  Jeg la derfor sota øyne i sort og gråtoner. Markerte kinn og kjeveben. Og grålige lyse lepper.  Håret tuperte jeg og satte spenner i front slik at det ble stramt forran og stort bak. Brukte også pudder i håret slik at det så støvete ut 🙂

Modellen Anette Johansen var utrolig dyktig! Samme var også fotografen  Torbjørn Tandberg 🙂  De var veldig fornøyde med sminken og håret begge to. Så sammen gjorde vi en kjempejobb 😉 Gleder meg til å få se bildene, og bruke de i portofolien min 🙂

Som den paparatsien jeg er så tok noen backstage bilder underveis 😉


Anette er en utrolig flott og vakker jente 🙂

   
 

Alt var dekket av et tykt lag med støv!

Og når man har sitti på en slik stol så får man støv i rompa! MYE støv!!!

En litt kald og sliten modell…

 

 

 

__________________________________________________________________

 

Senere den dagen hadde jeg et oppdrag i Asker der jeg skulle ordne hår.

Jeg og Carina skulle på “date” i Oslo så hun ble med meg til Asker på veien innover 🙂

 

Vi dro på resturanten vår Djengis Khan 😉 (mongolsk kjøkken)

Bare ELSKER maten der!

Jeg klarte som vanlig å forsyne meg med ALTFOR mye mat 😉 hehe.. SÅ mette, DET ble vi 😉

      

                                                                NAM!!!

 

 

 

3 kommentarer
    1. Heisann Tilde 😉 Herlig blogg du har. Må bare få si at favorittbildet må være den støvete baken. Ler meg skakk… Haha 😉 Takk for en super dag på Lørdag 😉 Venter i spenning på resultatene sammen med deg!
      Biiiiig Hug 😉 Pst…. Takk for alle hyggelige kommentarer. And keep up the great work 😉

    2. Victoria: Som du ser så tok jeg kun EN potet 😉
      Men uansett, potet er det BESTE jeg vet!! Liker potet mye bedre enn kjøtt! Er igrunn ganske sær når det kommer til kjøtt!

    3. Når du er på Djengis Kahn vennen min, må du spise minst mulig poteter, ris og slikt, og heller spise masse kjøtt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg