Katte tattoo??

Meg, tusj og en hårløs katt…
Dååååårlig kombinasjon! 😉

6 kommentarer
    1. Ser at folka har reagert på at jeg har skrevet med sprittusj på huden til katta mi. Nei, det er ikke så ille. Det er vel ikke akkurat en sprittusj. Men en sånn markeringstusj som man skriver på cd’er med. Men skrev sprittusj fordi det vet alle hva er liksom. Og nei hun har ikke tatt skade av det 😉

    2. Din hud ja, men katten din sin hud er litt annerledes. Og du skreiv sprittusj i blogginnlegget så jo, jeg trudde det var sprittusj..

    3. Marita Zumar:
      Er ikke sprittusj akkurat! Bare en sån markesringstusj som man skriver på cder med. Trokke hun gjør noe av det asså 😉 Jeg har skrevet på huden min mange ganger oppgjennom årene 😉

    4. Unnskyld meg, men helt ærlig så er det vel ikke akkurat en fulltreffer å skrive med sprittusj på katten sin? Det kan vel umulig være bra? O.o

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg