Sminking på Lindum

Jæwww.. I dag har jeg sminket en morsom dame fra Lindum.

Hun skulle ha et forsidebilde til et blad  for bedriften din. 

Lindum driver med søppel og gjennvinning!

Fotografen var min gode venn  og samarbeidspartner Torbjørn Tandberg 🙂

 

Mari som modellen het hadde aldri brukt sminke før, så jeg måtte ta det litt forsiktig.

Hun blir bare kalt “huldra” på jobben så hun ville spille litt på den loocken. 

Sminken ble lett sotede øyne i bruntoner, lett rouge i kinnene og  varm plummefarge på leppene.

Mari hadde et fantastisk krøllete hår  med masse korketrekkere.

Jeg forsterket krøllene hennes og tuperte litt i underhåret slik at det skulle bli litt stort.

Til slutt satte jeg inn noen små kvister i håret hennes og tvinnet krøllene rundt oig innimellom der.

VIPS hulderloocken kom enda bedre frem!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg