LITT solbrent da eller…

I dag har jeg og min kjære vært i Åmot og besøkt Cecilia og Therese 🙂
“Mannfolka” gikk en mange timers skautur med bikkjene mens jeg og Therese var hjemme og hadde konet Skikkelig koselig. Bare sitte ute i solen å skravle og høre på hønene klukke. Unni kom en tur også 🙂 Vi laga armebånd 😉 Jeg laget du sort og grønt et som det sto TILDE på som jeg ga til Carina. *skikkelig klisjé* 😉 Men hun syns det var fint da<3

Vi fikk også noen veldig forsinka julegaver. De var sååååå fine 😉 Jeg fikk en dritkul ku-klokke og, Carina fikk et kjempefint dobbeltbilde av Nuka. Hunden som hun og Cecilia hadde da de var sammen, men som fortsatt bor der etter Carina flytta. Nydelig bilde av en nydelig hund 🙂

Vi har alle sammen hatt en kjempekoselig dag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg