MAKEUP! FØR og ETTER!

                                          
Julie                            FØR                                                         ETTER

        

Julie                FØR                                                                          ETTER

   
Kathrine           FØR                                                                      ETTER

   
Maja              FØR                                                                       ETTER

   
Ann Kristin           FØR                                                                      ETTER

   
Christina             FØR                                                                   ETTER

  
Frida                      FØR                                                                       ETTER

   

Tina                FØR                                                                        ETTER

   
Helen                 FØR                                                                         ETTER

   
Jeanette              FØR                                                                        ETTER

   
Johnna               FØR                                                                        ETTER

   

Jostein                FØR                                                                  ETTER

   

Amanda             FØR                                                                 ETTER

   

Tone Irene       FØR                                                                           ETTER

   
Siv               FØR                                                                         ETTER

   

Maria                FØR                                                                                  ETTER

   

Sille                FØR                                                                            ETTER

   
Johanne           FØR                                                                        ETTER

   
Therese         FØR                                                                      ETTER         

 

VIL DU BLI SMINKET OG TATT BILDER AV?

Heisann alle jenter 🙂

Tenk deg bli sminket og stylet av en proff. Og få bilder av det etterpå! 🙂

Det er vel noe enhver jente har drømt om en gang i livet…

Være modell for en dag!

*Lei av det gamle kjedelige profilbildet ditt på facebook?

*Vil du overraske kjæresten med en bildeserie?

*Julegaver eller bursdagsgaver til familien?

*Gi en venninne et gavekort hun sent vil glemme?

 

Ja da har du kommet til rett sted! 😀


Jeg vil nemmelig gi akkurat DEG muligheten til å oppleve dette!

Jeg er utdanna og jobber som makeupartist og stylist.

Jeg er også utdanna frisør, så jeg kan fikse hår!

Jeg er ingen fotograf, men jeg kan ta bilder! Og jeg kan photoshop!

Jeg tar både bilder innendørs og utendørs!

Jeg tilbyr deg en pakke med sminke, styling, hår, fotografering og 10 ferdig redigerte bilder som jeg sender deg på mail for 1500 kr

Alt du trenger å gjøre er enten å sende meg en melding her på bloggen min, eller ta kontakt pr tlf på 93005800

Jeg holder til i Spikkestad like utenfor Drammen.

Gleder meg til å høre fra deg!

 

~Tilde~

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg