Kontakt med de døde…

Kort fortalt!

Jeg er adoptert!

Jeg kom til adoptivforeldrene mine da jeg var litt over 1 år.

Mine biologiske foreldre er begge døde. Faren min traff jeg 4 ganger før han døde i 2001.

Mens moren min har jeg aldri truffet. Kun når jeg var baby.

Jeg vet at hun døde i 1992 av en overdose. Hun var narkoman!

 

Jeg kjenner en jente som heter Trude. Ei jeg var mye sammen med før!

Jeg har fortalt Trude at jeg er adoptert men ikke noe mer. Ikke som jeg husker ivertfall.

Trude har spesielle evner som hun begynte å bruke aktivt i 2009.

Jeg spurte henne om hun kunne fortelle meg litt om min biologiske mor. Og få kontakt med henne!

Egentlig skulle hun gjøre dette i morgen, men mens jeg skrev spørsmålene jeg ville vite fikk hun kontakt med henne. Og hun skrev ned alt sammen til meg!

 

JEG VILLE VITE:

    Når og hvordan hun døde (selvom jeg egentlig viste dette)

    Om hun tenker på meg?

    Hvorfor hun ikke møtte opp på treffet når foreldrene mine og barneværsnsfolka hadde avtale med henne.

    Om jeg har noen søsken?

    Om hun ser meg og er med meg nå?

    Hva hun syns om meg?

    Og om det er noe hun vil fortelle meg
   

    TRUDE SKREV

    Da kan jeg si at hun kom til meg her nå mens jeg leste gjennom spørsmålene dine. Jeg kan si at mammaen din var en vakker kvinne, men hun hadde en del problemer og derfor sendte hun deg vekk. Jeg er glad i deg jenta mi og jeg er alltid hos deg. Forstår godt at du tenker på meg og jeg angrer på at jeg ikke tok mere vare på deg lille jenta mi. Du var så nydeliig der du lå på armen min en liten stund før dem tok med seg deg, men jeg vet at du kom til å få det bra hos fosterfamilien din.

    Jeg kom ikke til det møte fordi jeg var så dårlig at jeg hadde ikke lyst til å møte deg eller fosterforeldrene dine som du har nå. Jeg fikk ikke flere unger enn deg. Jeg er veldig stolt av deg og jeg tilgir deg for at du er annerledes enn andre kvinner. Du er like nydelig som du var når du var lita jente og jeg er fortsatt like glad i deg som jeg var da. Jeg er hos deg hver dag og er du trist og lei og du føler for å dele sorger med meg så bare si mamma er du her så kommer jeg og da vil du kjenne at du blir rolig med engang isåfall etterhvert.

    Jeg tenker på deg hver dag og du skal vite en ting uansett om folk forteller noe negativt om meg så er ikke det sant, men det var fordi jeg ikke var bra og jeg ble bedt om å gi vekk barnet mitt så måtte jeg bare gjøre det ellers så hadde jeg vært hos deg nå min gode vakre datter. Jeg ser at du har litt tårer på ditt kinn nå, men bare tørk dem vekk for du skal være blid og fornøyd jenta mi.

    JEG SKREV:

    Kan du fortelle henne at jeg tenker veldig mye på henne? Og at jeg savner henne. Og at jeg skulle ønske at jeg møtte henne! Men at jeg har mye god kontakt med søsteren hennes Elisabeth!

    TRUDE SKREV:

    Jeg vil gjerne synge her en sang for deg min datter slik lyder den: Bæbæ lille lam har du noe ull jajaja kjære barn jeg har kroppen full, søndagsklar til far og søndagklar til mor og to par strømper til bitte lillemor.

    Hun vet at du tenker på henne og hun vet at du savner henne og at du ville ha gjerne ha møtt henne. Ja det vet hun og hun vil at du skal hilse hennes søster og gi henne en klem fra hun

    men er det noe mer du vil si før hun drar fra meg?

    JEG SKREV:

    Det skal jeg gjøre. Men sa hun noe om hvordan hun døde og når?

    TRUDE SKREV:

    hun døde dagen før det møte og hun sier også at hun husker ikke når det skjedde. men hun er veldig glad i deg

    JEG SKREV:

    spør om hun har det fint der hun er nå?

    og be hu hilse mormor( min adoptivmormor) og si jeg er glad i henne og savner henne veldig!

    TRUDE SKREV:

    men nå blir hun svakere, men klarte å si jeg har det bare bra og jeg våkter over deg

    hun nikker og sier jeg er glad i deg også og jeg savner deg skal hilse fra mormor og mormor hilser og sier jeg er glad i deg og vi er dine hjelpere så bare si inni deg eller høyt nå trenger jeg deg så kommer jeg.

    Da var hun dratt tilbake.

 

 

 

Jeg fikk også vite at hun mest sannsynlig ikke ville at jeg skulle vite hvordan hun døde og derfor sa at hun ikke husker når hun døde.

Trude fortalte meg også at hun hadde sprøytestikk på armen.

Av utseende lignet hun på meg, og hadde mørkt hår med litt lengde på.

Dette er også noe som stemmer. 🙂

 

 

 

Her er et bilde av moren min:



 

 

 

Hvis du vil vite mer om Trude og hennes evner så gå inn på www.123hjemmeside.no/Trudeshealing

 

 


4 kommentarer
    1. Ble litt sein kommentar her.
      Hei Tilde Cathrine.
      Tusen takk for at du spurte meg og at jeg fikk lov til formidle det din biologiske mamma ville si deg. Du er en vakker Kvinne med stor K.
      Jeg er utrolig glad i deg vennen min og jeg håper det går bra med deg.
      Takk for at du delte historien videre.
      En liten hilsen fra mammaen din har jeg til deg.
      Hun vil si at jeg er glad i deg jenta mi.
      Du er alltid i mine tanker selv om jeg ikke lever på denne jorden her nå så er jeg med deg i hverdagen selv om du ikke kan se meg så kan du føle meg.
      Du er en vakker rose som mamma er veldig glad i.

    2. vakkert.
      jeg husker mitt forige liv. jeg het alice. så nå ser jeg døde folk. roxanne er død. hun står altid vesiden av meg. men hun sier aldri noe.
      – Alice

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg