Førstehjelpskurs med jobben! FIIIIINE damen ;)

I dag hadde vi førstehjelpskurs med jobben!

Lærte om hjerte lungeredning og hjertestarter!

KJEEEEEDELIG! Har hatt det mange ganger før!

Men det som derimor IKKE var så kjedlig var at kurslederen var grisefin 😉 hihi…

Fikk nesten ikke med meg en dritt jeg 😉 Bare satt og så på henne 😉 hehe.. Kort mørkt hår, litt tøff 😉 Akkurat sånn jeg liker det 😉

Og ikke for å virke inbilsk men hun så rimelig mye tilbake 😉

Jeg fortet meg å sende melding til Carina om at vi hadde en fin kursleder 😉

Og Carina svarte: KULT, ta bilde 😉 hehe..

Så da var det bare og slå av lys og blits på mobilen og zoome helt inn ganske så diskret 😉 Fikk det til jeg 😉

 

 

Det er så morro at jeg og kjæresten min kan ha det sånn sammen! At det ikek blir noe sjalusi på det området 😉

 

 

Og en annen ting som var litt kult er at vi fikk en blekke om førstehjelp der jeg er en av “modellene” inni 🙂 Hehe..

Morro 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg