BARE EN HUND…

Av og til sier folk til meg: "Opp med humøret -det er "bare en hund" eller "Det er mange penger for "bare en hund" . De forstår ikke den reisen jeg har gått i gjennom, de timer jeg har brukt, og de penger som er involvert i "bare en hund". Noen av mine stolteste øyeblikk har vært med "bare en hund". Mange timer er gått hvor mitt eneste selskap var "bare en hund". Noen av mine sørgeligste øyeblikk har vært som følge av "bare en hund", og de dager i mørket når jeg har grått, har "bare en hund" alltid vært ved min side. "Bare en hund" ga meg trøst til å overvinne de dager som måtte komme. Hvis du syntes at det er "bare en hund" vil du kanskje forstå setninger som "bare en venn", "Bare en soloppgang" eller "bare et løfte".

"Bare en hund" bringer meg et fantastisk vennskap, tillit og ubegrenset glede. "Bare en hund" bringer den medfølelse og tålmodighet jeg har bruk for, for å bli et bedre menneske.

På grunn av "bare en hund" kan jeg finne på å stå opp tidlig, gå en lang tur og se med reist hode inn i fremtiden. Så for meg, og folk som meg er det ikke "bare en hund". Men håp og drømmer om fremtiden, glade minner fra fortiden og den rene glede i øyeblikket. "Bare en hund" frembringer det beste i meg og får mine tanker vekk fra meg selv og dagens bekymringer.

Jeg håper at folk en dag kan forstå at det ikke er "bare en hund", men noe som gjør meg glad, og holder meg og menneskeheten fra å være "bare et menneske"

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg