Jeg GRUER meg til i morgen!

I morgen skal jeg på forbikjøringskurs med kjæreskolen min Learn!
Fra 08.30 til 12.00

Det værste er at jeg skal kjøre sammen med ei anna jente som er 17 år.

HERREGUUUUD, så flaut!

Tenk om hun er skikkelig flink a! Det er LITT pinlig da eller!!! Gurimalla!

Sitter jeg der, gamle kjærringa og driter meg ut forran en liten dritunge på 17! HUFF!!! Kan du tenke deg noe så nedverdigende??

Det kan nemlig ikke jeg…

 

Og på ettermiddagen skal jeg på badevaktjobben! Fra 16.00 til 23.00!!! HURRAAAAA LIKSOM!!!

Kommer til å være helt dævv jeg!

Gjett om jeg gleder meg til jeg og min kjære skal en uke på fjellet  på lørdag a!!!

JAAAAAAAAA!!!!

Skikkelig kjærestetid! Bare slappe av og lese bok og løse kryssord 🙂 Ikke gjøre noen verdens ting!

Vi nyter den tiden så mye når vi endelig har den! Er desverre altfor skjelden!

 

 

Men… nå er’e senga!

Skal jo opp grisetidlig i morra! ÆSJ!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg