Beitostølen dag 1

I går dro jeg og min kjære på kjærsteferie  til Beitostølen 😀

Og vet dere hva??? Det var JEG som kjørte hele veien 😀 Hurraaaaa!

Vi koser oss masse her!

Vi skal gjøre absolutt INGENTING! 😀 HEEEEERLIG!

Eller jo, jeg skal lese til teoriprøven. Tenkte jeg skulle ta den når jeg kom hjem!

 

I dag har vi handla,spist frokost, sett på tv, og hørt på musikk 😉 hihi.. Nå skal vi snart lage middag!

Spaghetti og kjøttdeig 🙂 Og etterpå blir det mer tv titting! Er jo Farmen i kveld!

 

Er ikke bare vi som slapper av her oppe. Shanti også ELSKER å være her!

Hun cooler’n heeeelt… Og det er ganske bra nå siden hun ikke får gå lange turer. Hun har nemlig vrikka den ene foten. Og må derfor holdes mest mulig i ro i en uke. Selvom hun har veeeeeeeeldig lyst til å hoppe rundt og løpe i snøen!

Apropo snø! DET ER KALDT HER!!!

7 blå!  Huttetu!!! Jeg dævver jo nesten når jeg må ut!

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg