Skeiv helg i Oslo

Helga ble tilbrakt i Oslo sammen min kjære 😉
Thon Hotel vika Atrium er supert sted å være 😉
På fredag var vi på kvinnekveld på Rockefeller. Og på lørdag så vi på paraden og var sammen med Minna og Lene 🙂
Søndag ble brukt til å gå på 2 bildeutstillinger. Pluss et bruktmarked 😉

Alt i alt en flott helg 😉

Bildedryss fra helgen 🙂

LOVE <3<3<3

Jeg ELSKER strawberry daiquiri  😀 

Så jeg tok likegodt med meg blenderen på hotellrommet 😉

Meg og Minna

Vorspiel på rommet 😉

Det annerkjente DO bildet 😉 Jeg vet dere har savna det 😉

JÆVVDA…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg