Håvm svit håvm…

Borte bra men hjemme best??

Vet nå ikke helt jeg. Spørs helt hva man kommer hjem til det da….

Ville gjerne vært på Herøya i 2 uker til jeg… Elsker det stedet..

I dag har vært en fin dag.

Vi har hatt besøk av min kjære venn og kollega Tove.

Hun spiste middag med oss i paviljongen 🙂

Bakt potet med tilbehør og jordbær med fløte og is til dessert 🙂

Nammenamm.

Tove fikk også lurt til seg en liten fotoshoot med endene mine. 🙂

Hun tok noen silhuett bilder av meg og endene. De ble helt nydelig.

Disse bildene skal jeg legge ut så fort jeg får de 🙂

Nei NÅ må jeg sove!

Klokka er jo halv fem på natt….

Ikke bra!

Nattings

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg