Fotoshoot og syltetøy

Liten oppsummering!

I går var jeg på et fantastisk fotoshoot med Tove.

Vi tok bilder ved Damtjern 🙂

Og jeg ble sååå fornøyd med bildene:)

Gleder meg til å legge de ut 😉

Liten smakebit fra sminken 😉

I dag har jeg faktisk vært ganske flink:)

Vært i Asker med Renate. Kjøpt gakkemat på felleskjøpet. Kjøpt 2 kasser med jordbær. Vær innom svigermor. Laga maaaaaaaaange liter jordbærsyltetøy. Og laga en syyyykt digg middag 🙂 Laksewok ?

Jeg er igrunn et fantastisk godt husmoremne 😉

Nammenamm

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg