Modelljobb i hele dag!

Sliiiiiiiiiten!
Modell jobbing i hele dag.
Dagen begynte med at jeg våkna opp hos Tove. Jeg overnattav her fra i går. Savna henne sånn.
Mens Tove var hos akupunktøren så hentet jeg makeupatist Mia i Asker.
Hun skulle sminke meg.
Noe jeg hadde gleda meg masse til. 😉 Både fordi hun er utrolig flink og fordi det er så kjedelig å sminke meg selv.
Og vet dere hva? Mia er RÅ!
Jeg ble kjempefin 😉
Bare se 🙂


Trophy wife 😉

Etter dette dro vi til Tove og hun laga en nyyyyyydelig kyllingvok middag til meg.
Etter dette fant vi ut at vi skulle ta aktbilder i kvelds sola. Så da var det bare og style meg om og dra av gårde.
Vi er endte opp på gamle Lier mentslsykehus. Og der fikk vi noen sinnssyk flotte stemningsfulle bilder med kun naturlig lys. Det ble altså så vakkert! Tove er jo spesialist på naturlig lys. 🙂
Her er en liten smakebit. Flere av bildene fra begge settningene kommer etterhvert 🙂

 

 

Ka dokk tru??

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg