Høstshoot i Lier

I går var jeg og Tove i Lier og tok høstbilder sammen med hunden min Shanti:D

 

 


 

 

Etter  fotoshooten stakk vi innom senteret i Lierbyen for å kjøpe en pakke med boller.

Og da MÅTTE vi bare innom butikken PYNTEDOKKA!

De har sååååå mye fint!

Og jeg fant den fiiiiine hatten som passe helt perfekt til den litt gammeldagse settingen jeg hadde stylet meg som.

Jeg satte på meg hatten og folk som var i butikken kommenterte at jeg var så utrooolig fin. Og kledde den veldig godt!

Når jeg skulle betale så spurte tilogmed kassadama om hun kunne få ta et bilde av meg med mobilen siden jeg var så fin 😀

 

Og da måtte jo selvfølgelig jeg og Tove legge igjen noen aksjer 😉

Så kanskje vi kan få til et samarbeid med de 😉

Tenk så morro det hadde vært da 😀

 

Vi  laget dette bildet til de 😀


MODELL: Tilde Cathrine Kjos (meg)

FOTO: Tove Landberg

HATT fra Pyntedokka 

 


 

 

 

 





4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg