Sminking og modellering i Flå

I går var jeg og Kaluma leid inn som modeller til et fotokurs med Torbjørn Tandberg 😉

Jeg skulle også gjøre makeup på oss begge 😀

Kaluma sminket og stylet jeg til tema HØST:D

Hun fikk  oransj, gul,gull, rød makeup. Noe som er veldig pent til hennes mørke hud.

Jeg laget også en hodebunsflette på den ene siden som gikk rundt hele hodet som jeg pyntet med løvblader.

Hun hadde på seg min 70 talls orasnje retro kjole . Den er så stygg at den blir kul 😉

 

 

Jeg var tema GOTISK. Hadde på meg en nydelig sort og lilla gotisk kjole.

Makeupen min var mørk og lilla med lange heftige vipper. 

Jeg hadde også på meg en lang mørkebrun parykk. Fikk et litt heksete utrykk. Fotografene kalte meg vare for nattens dronning 😉

 

Dette er etter at paryken gikk fyken 😉

Men bildere fra fotoshooten kommer etterhvert 😀

 

Her kommer litt bilder 😉

 

Modell: Meg   Foto: Tove Landberg     Mua: Tilde Cathrine Kjos


Modell: Meg   Foto: Tove Landberg     Mua: Tilde Cathrine Kjos


Modell: Kaluma     Foto: Tove Landberg     Mua: Tilde Cathrine Kjos

 
Modell: Kaluma     Foto: Tove Landberg     Mua: Tilde Cathrine Kjos


Modell: Kaluma og Meg     Foto: Tove Landberg     Mua: Tilde Cathrine Kjos

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg