Fotoshoot for brudebutikk

De som trodde at det å jobbe som modell var en glamorøs jobb hvor man kun sto stille og se pen ut, tar SKIKKELIG feil!
I dag har jeg fryst så mye som jeg aldri før har gjort…
Jeg har gått i skogen med brudekjoler. Stått halvnaken i bitende kulde.
Stått barbeint på is så jeg ikke lenger kjente føttene mine. Beina mine sto bare og rista, og fingrene mine tinte først opp etter en time…
Og ikke nok med det. Midt oppi alt dette skulle jeg stå og posere som om dette var den beste dagen i mitt liv. Jeg var jo trossalt brud!

For ikke å snakke om min kjære fotograf Tove Landberg som hompa rundt i skogen med fotoutstyr og høye heler… og tryna så hun nesten brakk håndleddet…

Men fy f’*** så rå bildene blei 😀 😀 😀

Reklame for salong og bryllupsplanleggeren Brudepikene i Drammen 🙂

1 kommentar
    1. Oi, for noen sinnsykt fine bilder! Skjønner at det til tider kanskje ikke er så glamorøst som det ser ut til, men til syvende og sist er det verdt det! Har selv kjempelyst til å stå modell en gang, så håper at muligheten dukker opp en gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg