Ny tættis

I dag tok jeg og kusina mi ny tattis 🙂

 

Jeg har lenge hatt lyst på en triblal lignende ting på ankelen.  Men ikke vist helt hvordan.  Også ville jeg ha med navnet til hunden min Era viklet inni.

Og siden Era er en japansk nationlalhund  så ville jeg også ha med det japanske symbolet for hund 🙂

Også er jeg jo veldig glad i somerfugler  🙂 Så slik tegnet han den ;D  Jeg er KJEMPEFORNØYD! 

 

 

   

 

 

Kusina mi Karina ville ha ferieøya hun har feriert på helt siden hun var liten.

Herøya! Her er også jeg hvert enetse år! Fantastisk øy!

Og siden den har fasong som en fugl så fikk hun den tegnet som en fugl 😀 

Stilig 🙂

 Har du noen tattiser??

Og hva slags motiv har du? 

Betyr den noe for deg?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg