7 år med jenta mi <3

Hurra for oss jenta mi 🙂

For 7 år siden i dag var jeg så heldig å få svaret JA da jeg spurte om du ville være kjæresten min 😍
Jeg har aldri hatt hatt det så bra sammen med noen eller elsket noen så inderlig høyt som det jeg gjør med deg.  Vi gjør så mye gøy sammen. Jeg syns vi er flinke til å holde liv i kjærligheten. Vi ser de små tingene. Vi gir hverandre oppmerksomhet og komplimenter. Vi krangler aldri. Vi tar hensyn til hverandre og er alltid der for hverandre. Vi er ofte på date. Og vi er på små kjærlighetsferier sammen. Gleder meg til vi skal til Barcelona om 13 dager  😘 Og på cachetur med combicampen i påsken <3 
Du er min aller beste venn og kjæreste!
Jeg elsker deg høyere enn sjokolade 🍫

Carina min <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg