Tyrkia med svigermor

Da var jeg kommet hjem igjen etter en ukes ferie i Alanya med verdens beste svigermor ❤

Bortsett fra at svigermor havna på sjukehus i 2 dager med dobbeltsidig lungebetennelse og jeg fikk noe dritt med ryggen så jeg ble helt skeiv og nesten ikke klarte å gå så har vi hatt det veldig fint 🙂

Vi har ledda og tulla en masse 😋
Tatt tyrkisk bad med hamam,  peiling, amsiktsmaske og massasje med og uten varme steiner 🙂

Litt luksus må man unne seg syns jeg 😋

Jeg bygde også på tatoveringa mi 🙂
Er superfornøyd ❤
Nå er alle de der alle  sammen.
Alle pelsballene 🐕🐕🐕 Era, Mio og Shanti ❤

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg