Hege og Tor Helges bryllupsfest :)

I går den 4.juli 2009 var jeg forlover i min venninnes bryllup 🙂
Her er noen bilder fra festen.
brudeparet

              BRUDEPARET DANSER BRUDEVALSEN 🙂

brudekakamuffinskakene 
KAAAAAAAAAAAAKEEEEEEEEEEEE!!!!! Jeg har baka muffins 😉
img3216lek2lek
             Marius                                En veldig morsom lek 😉                 Meg

matenkakekrigbordet
Maten                                                       Kakekrig 😉                               Bordet
 ste barnhjerte
             Søte barn                                   Et sandhjerte

meg og hege

               Bruden og forlover 🙂

3 kommentarer
    1. Hei Cathrine.

      Kjempeflotte bilder. Kommer nok til å se innom og se flere bilder.. Dere er kjempe dyktige begge to. Hils Marius 🙂

      Randi (Naboen til Signy og Dag)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg