Ny uke :)

I dag kommer lillegutt  hjem 🙂
Endelig min tur til å ha han  nå 😀
Turen går til Kristiansand dyrepark og kaptein sabeltann show på kvelden 😉
Også skal vi en tur til sommerland i Bø. Men fader heller.. da må jo sola komme???
HVOR BLIR DET AV SOMMEREN????

I gåpr var jeg på fotoshoot på Lier sykehus igjen. Tok gotiske bilder denne gangen. Den andre modellen het Nora. Hun var ghost/heks 😉 Fotografer var min kjære Marius og mannen til Nora som heter Geir Kristiansen 🙂
Bilder fra dette shootet kommer,  Men det tar tid og redigere alle sammen. Så her må man smøre seg med tålmodighet 😉

Nå skal jeg snart til Drammen og møte Fride over en kopp kaffe 😉  Gleder meg 🙂 Fride er en veldig søt jente!
tihi..

Her er et lite bilde fra mobilen min fra i går.
Har lekt meg litt med rammer og sånn 😉
tildebilde

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg