Min kjære 30 år :) 17 juli!

I dag blir min aller kjæreste Marius 30 år. GRATULERER MED DAGEN GUTTEN MIN! (fader jeg ser at klokka er over 12) Da var det jo i går da… hmmmm…. Jaja, pøtt pøtt 😉 Her er iallefall en liten hilsen fra meg 🙂

Vi har nå vært sammen i snart 4 år og jeg elsker deg bare mer og mer for hver eneste dag som går.
Trodde virkelig ikke at det fantes en så bra gutt som deg Marius. Du utfyller meg på alle måter. Vi har til dags dato aldri kranglet. (kun diskutert) Du har stilt opp for meg uansett hva det måtte være. Vært der i vanskelige og tunge tider og følt gleden sammen med meg i gode tider. Vi har gledet oss sammen over hverandres fremgang og gleder.

Vet ikke hvordan jeg skal få takket deg gutten min, både for at du er så god og snill og  for at du har holdt ut meg meg 😉 Jeg er ikke en enkel person å være sammen med tror jeg. Men du har klart det. Jeg er inponert 😀

Hva annet kan jeg si???  Du betyr ALT for meg gutten min. Jeg kunne ikke hatt det bedre på noen måte. Takk for at du er den du er, og takk for at du valgte nettopp MEG! Jeg er seriøst verdens heldigste jente. Du har ALT en kjæreste skal ha og mere til også 😉

ELSKER DEG MARIUS!  Suss fra jenta di 🙂

016

suss

i220478763408982

1 kommentar
    1. Åååå…jenta mi:) Du er den beste i hele verden. Jeg kunne ikke hatt en bedre kjæreste selv:) Dette var da altfor mye positivt om meg syns jeg…blir forlegen her jeg sitter og leser. Så mye fine ord om meg…”rødme masse” Du er bare HERLIG sjæsten min

      ELSKER DEG UTRLOLIG MASSE!!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg