100 ting om meg!

1. Gått på kino alene: NEI
2. Drukket deg full alene: NEI
3. Hatt sex med mer enn en person samtidig: HIHI JA
4. Kræsjet en bil: NEI, men har kræsja med moped i Sinsenkrysset 😉
5. Hatt en kjæreste i mer enn to år:  JA
6. Pusset opp en leilighet: HVEM HAR VEL IKKE DET??
7. Betalt tv-lisens : JADDA

8. Fridd, eller blitt fridd til: JA OPPTIL FLERE GANGER 😉 hehe
9. Tatt en hiv-test: JA FLERE GANGER, obligatorisk når man er gravid eller skal opereses.
10. Skaffet deg en piercing: JA MANGE GANGER
11. Blitt arrestert:  NEI VETTU HVA, hva tror du om meg??
12. Hatt minst èn one-night stand: JA DESVERRE
13. Hatt sex med samme kjønn: JA
14. Lært deg førstehjelp: JA SÅ KLART!
15. Lært å stryke en skjorte: JA, men rasultatet ble ikke så bra ;p
16. Laget en festmiddag for mer enn 10 personer: JESS
17. Laget en romantisk middag for to: KLART DET

18. Holdt en tale for mer enn 30 personer: JA HUFF! Grusomme greier
20. Gitt penger til et veldedig formål: JEPP
21. Gått på bar med foreldrene dine: NEI, det kommr ALDRI til å skje!
22. Vært forlover i noens bryllup: JAAAA 😀 I Heges

23. Hoppet i fallskjerm: NEI, men har litt lyst. Men tror ikke jeg tør!
24. Skutt med luftgevær: JEPP, lillebror sitt
25. vært på homsebar: SELVFØLGELIG! Morsomste barene ever!
26. Melket en ekte ku: JA, er rå på melking 😉
27. Skaffet deg et kredittkort: JA 🙁
28. Hatt sex i et fly: NOPE
29. Svømt med delfiner: NEI JEG VIL!!!
30. Vært i slåsskamp for å forsvare noen: JA!!!  Skikkelig catfight 😉
31. Vunnet penger: JA 😀
32. Hoppet i strikk: JA, det var etter det jeg ble PYSE!!! (værste jeg har opplevd)

33. Dyrket og spist egne grønnsaker eller urter: Bare tomater tror jeg
34. Skiftet bleier på en baby: Eeeeehh.. Jeg har en sønn!
35. Blitt full på champagne: NEI liker ikke champis
36. Vært forelsket i en av det samme kjønn:  Å JADDA
37. Invitert en vilt fremmed med på date: JA, Spennende a gitt 😉
38. Kopiert rumpa di på en kopimaskin: NEI, bare trynet
39. Bedt om unnskyldning- og ment det: NEI, jeg er feilfri 😉 hahahah
40. Scoret mål: Jeg SUGER i ballspill!!!
41. Følt deg 100% lykkelig?:  JA NÅ!!! (takk kjære)
43. Kjørt motorsykkel: Firhjuling er mye kulere
44. Stjålet et gateskilt: NEI, men har skikkelig lyst på en med en ku på
45. Gått måneskinnstur på stranden: JA
46. Hatt kjærlighetssorg i over en uke: JA
47. Holdt sengen i en hel dag uten å være syk: NEI det har jeg ikke ro i rævva til

48. Brukket et ben i kroppen: NOPE (drikker masse melk)
49. Kysset i regnet: JEPP
50. Blitt dumpet over telefonen: JA FAKTISK 😉 Lættis
51. Lakkert en bil: NEI hvorfor skulle jeg gidde det???
52. Blitt avbildet i en avis: JA tre sider faktisk 😉
53. Vært med i en film: NEI, bare sminka til film
54. Gått uinvitert på fest: JA
55. Hatt sex på jobben: JA, hehe, må man så må man!
56. Bakt kake fra bunnen av: Kaker SKAL bakes fra bunnen  av!
57. Ligget i narkose: JADA; begynner å bli en vane det nå…
58. Fått blomster helt uten grunn: JA, min kjære er en romantiker 😀 *elsk*
59. Onanert på offentlig sted: JA flere ganger og steder 😉
60. Strikket en sokk: JA en babysokk!
61. Opptrådt på en scene: JAPP
62. Spist blekksprut: Tror jeg har smakt en gang
63. Hatt sex med noen fra et annet land: Ikke helt. Bare halvt 😉 Gjorde ikke alt!
64. Kjøpt egen leilighet/eget hus: FLERE GANGER
65. Danset naken hjemme i stua: Det er daglig rutine det
66. Sett en kjendis: JA FLERE
67. Vært jordbærplukker: JA men ikke som en jobb
68. Sydd noen sting på kroppen: Jeg er et lappeteppe 😉
69:Operert: JADA! OPERERT OPERERT OPERERT OPERERT!!!
70:Spytta noen i ansiktet: JA, unnskyld pappa

80:Blitt kastet av en hest: JAUDA
81:Strippet: JA, men bare for min kjære
82:Sittet i avhør: JA, var vitne
83:Skrevet bok: NEI, det overlater jeg til andre
84:Kastet egg i trynet på noen: NEI, egg har jeg på maten
85:Hatt nær døden opplevelse: JA, når jeg sto i slalombakken på Beitostølen og ikke klarte stoppe
86:Vært drita full med begge foreldre: NEI, bare svigers
88:Rømt fra sykehus: JA, fra Lier mentalsylehus. *men ikke si det til noen*
89:Sovet i over 12 timer: JA, i 16 timer tror jeg
90:Danset på bar mer enn en gang: HELL YEAH
91:Mistet en venn i bilulykke: NEI GUDSKJELOV *bank i bordet*
92:Stæsja deg voldsomt for en begravelse: NEI
93:Gått catwalk: JA FLERE GANGER
94:Kysset en eller flere kjendiser: NEI, jeg ville ikke! hahaha
95:Hatt et forhold til en eller flere kjendiser: NEI
96:Stupt fra 10 meter: IKKE FAEN!!!
97:Vært med i bilulykke: NEI HELDIGVIS
98:Slått en i hodet med brusflaske: NEI, men en stekepanne
99:Elsket mer enn en person samtidig: JA, jeg elsker kjæresten min og sønnen min

100:Forelsket nå:  JEG ELSKER 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg