Fotoshoot Fairytale

Ja.. da var noen av bildene kommet.
Det er Geir Y. Kristiansen som har både tatt og redigert disse bildene.
Jeg skal atså etterligne den grønne fe 🙂  Det var Roy sitt forslag! Så disse bildene er egentlig dedikert til han 😉

Det kommer mange fler bilder etterhvert…

fairytale

fairytale2

fairytale3

fairytale5

fairytale6

fairytale8

fairytale7

Jeg fikk en tekstmelding av Roy etter at jeg hadde lagt ut disse bildene.
Det er kanskje den fineste og koseligste tekstneldingen jeg noen gang har fått.
Jeg ble helt rørt jeg! Derfor vil jeg dele den med dere 🙂


Herre Gud! Du sinnsyke, vanvittige, perkele i Himmelriket! 
Jeg er helt satt ut her. Altså hør: HELT FUCKINGS SATT UT!
Bildene er så bra at jeg klarer ikke kommentere dem. Jeg klarer ikke finne ordene.
Nei og nei. Seriøst, jeg får nesten tårer i øynene! Gammel og sentimental vet du lol.
Nei, dette må jeg bare hvile øynene på en stund. Det er umulig å kommentere når man er såpass slått tilbake.
Du er den grønne fé! Du er helt utrolig... Beklager denne reaksjonen, men jeg er veldig visuell.
Og den grønne fé har liksom fulgt med i livet mitt. Du har tolket den HELT rett, og mere til!
Du har all grunn til å være EKSTREMT stolt både av deg selv og fotografen. Dere har gjort et vanvittig stykke arbeid.
Nei, jeg får ikke sove i natt. Jeg må la dette synke inn...
Tilde, du har nådd langt. Veldig langt. Du altså! Om du så meg nå hadde du trodd jeg gikk på noe :-O
Gratulerer igjen! Lover å komme med kommentarer :-D
Nå tror jeg du må ta deg en velfortjent og god natt søvn.
Har aldri møtt på noen som deg. Æsesord! Du har din egen stil. Jeg elsker den.
Fargene, utrykkene, lyset, fantasien, glimtet i øynene, bildenes levend fortellinger
Nei, jeg har fått akutt adhd-sjokk :-D
Masse suss,
 -Groupieroy- LOL




Her kommer noen som min kjære Marius har tatt 😀

fairytilde01

fairytilde02

fairytilde03

fairytilde04

fairytilde06


6 kommentarer

Siste innlegg