Jobb på kirken i dag…

Ja.. som dere kankje ikke vet  så jobber jeg som vikar kirketjener på Tranby kirke.
Veldig hyggelig sted 😀  Og ekstra hyggelig å jobbe sammen med pappa'n min 😀

Noen ganger blir det litt kjedelig så da tok jeg en liten fotoshoot til bloggen 😉 hihi

støvsuge1
Ikke alltid like morro å støvsuge… Hva kan man finne på da tro??

synge1
Jo, man kan SYNGE!!! Det er utrolig fin akustikk i kirker 😉

døpe1
Og hvis du ikke allerede er døpt kan du jo ta det i samme slengen 😉

drikke1
Blir du tørst kan du jo alltids teste altvinen 😉   *kjære Gud, tilgi alle mine synder*

klippe
Men jeg foretrekker og frese rundt på den nye firhjulsdrevne gressklipper'n med SERGVOSTYRING! 😉
(hørtes det litt flott ut når jeg sa det eller???)

AMEN!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg