Sjekketriks som IKKE fungerer!

Det værste er at fler av disse hadde fungert veldig bra på meg 😉

funny22

  1. Du ser sliten ut, skal jeg holde puppene dine?

  2. Hvordan vil du ha eggene dine i morgen tidlig? Kokt stekt eller befrukta?

  3. Kan jeg ta et bilde av deg, så kan jeg vise nissen hva jeg ønsker meg til jul?

  4. Min kjærlighet for deg er som diaré. Jeg klarer ikke å holde den tilbake.

  5. Tror du på kjærlighet ved første blikk, eller skal jeg gå forbi en gang til?

  6. Om du var en buse ville jeg plukket deg først!

  7. Klærne din ville tatt seg flott ut på soveromsgulvet mitt.

  8. Dette må være din lykkedag, for jeg er nemlig singel.

  9. Kan jeg få et plaster? Jeg slo kneet da jeg falt for deg.

  10. Det var da voldsomt så det dogger her inne, vil du være så snill å ta bena dine sammen!

  11. Hvis du var en burger på McDonald's, ville du hete McDeilig.

  12. Hvis dette stedet er et kjøttmarked, må du være indrefileten.

  13. Er du vegetarianer eller er det mulig å presse en kjøttbit i deg?

  14. Jeg har lagt merke til at du ikke har lagt merke til meg…

  15. Gjorde det vondt da du falt ned fra himmelen?

  16. Åh, Kule pupper!

  17. Jeg er ikke full, bare beruset av deg.

  18. Har jeg truffet deg før? Nei? Da må det ha vært i drømmene mine.

  19. Har du noe norsk/pakistansk i deg? Har du lyst på litt?

  20. Kan jeg få autografen din? (Hvorfor?) Du er da Miss World, er du ikke?

  21. Vet du hva? Øynene dine har samme farge som min Porsche.

  22. Du ser støvete ut, la meg feie over deg.

  23. Skal vi leke brannbil? Du hyler og jeg spruter"

  24. Skal vi leke støvsuger? Du suger og jeg uler..

  25. Do you have sex with strangers? No? Then allow me to introduce myself!

  26. I am a monkey and you are my banana

  27. Spre beina! Det er det indre som teller!

  28. Is that a ladder in your tights or a stairway to heaven? (Er det en stige i strømpebuksa di – eller en trapp til himmelen.)

  29. Nå har jeg drukket deg pen. Vil du være med meg hjem?

  30. Meg Tarzan, du Jane?

  31. Heeey du… Pappa har Merce og hus på Nordstrand, vær med og se på eller??

  32. Være med hjem og spise pizza og pule? (Svar: nei).. Hæ!.. liker du ikke pizza?! )

  33. Get your coat love, you've pulled

  34. Pul meg hvis jeg tar feil, men heter ikke du lyselampe?

  35. Is your name summer, cuz you're so HOT?

  36. Blir du med hjem til meg? Håper det ikke gjør noe at jeg bor hos mamma og pappa?

  37. Har nettopp rydda rommet…. Vil du bli med hjem å rote?

  38. Lukter denne kluten kloroform?

  39. Håper du har kasko, for nå har du nettopp forårsaken DEN bulen i buksene mine!

  40. Is that a mirror in your pocket? cause i can see myself in your pants

  41. Jøss…beina dine er så fine at jeg vil gi dem navn…det der er Jul, og det der Nyttår. Så…hva sier du til at vi møtes i romjula?

  42. Hei. Hva er kjøttprisen i kveld da?

  43. Du er ikke full, du er beautyful.

  44. Du svetter lite til å være så feit……….

  45. Sjekketriks er for pingler, skal vi pule?   pic14018
    sjekketriks

1 kommentar
    1. sv; Når jeg har fått 25 deltagere. Har vært lite bloginnlegg i det siste, men linker til konkurannsen jeg holder i vært innlegg. Så vis du vil kan du jo reklamere for konken, så får vi fortere i gang avstemning ( velger 5 bilder som jeg syns er finest)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg