Fotoshooten i dag :)

I dag var jeg og Thea Adelin og Rebecca på gamle Lier metalsylehus og tok aktbilder. Tema for shooten var "surealistisk" Brukte  tynne stoffer og tyll.

Det var en jævlig kald fornøyelse! HUTRE HUTRE!!!
Utrolig hva man egentlig går igjennom 😉 hehe..
Så til alle dere som tror at modell yrket er bare glam og shine så tar dere FRYKTELIG feil!
Er laaaaaaaaaaaaaaangt i fra glamorøst!  
Bildene tar det en veldig god stund til før jeg får. Fotografen er nemlig LBITTELITTEGRANNE treg 😉 hehe..
(unnskyld Rebecca)
En ting som var litt creepy var at jeg følte meg skikkelig uvelkommen når jeg kom inn der i dag.  Var akkurat som noen ikke ville ha oss der. Det gikk seg gudskjelov til etterhvert. Men litt rart at det skulle skje akkurat i dag. For alle de andre gangene jeg har vært der har jeg ikke merka en dritt. Bortsett fra at dører åpner seg og lukker seg da 😉 Er selvfølgelig bare gjennomtrekk, men litt kult at det skjer  AKKURAT der jeg står og ikke på noen av de andre ti dørene som  står bortover gangen 😉 hehe..
Ble også vanvittig tung i hodet av å være der i dag.  Kankje ikke så rart med tanke på all den soppen og råten som er  i veggene der 😉
En annen kul ting var at på et av bildene så det ut som et ansikt i veggen bak meg 😉  Gleder meg til å se det 🙂 Har kun fått vite det i nå i ettertid.  Thea og Reabecca haddee sittet og sett på bildene på toget hjem 😉
miiiii
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg