PARTY TU MÅRRÅW!!!

Glede seg til i morgen!!!!!!!


Først skal jeg på loppemarked på Tranby skole 😉 
Jeg DIGGER loppemarked!!!
Der er det så mye stygt og kult 😉
Utpå ettermiddagen kommer min crazy venninne Bea 😉 
Vi skal vorse hos meg, så bærer turen til Oslo 😉
To fulle gale tupper på byen 😉  Kan det bli bedre???? Svaret er NEI 😀
Bilder kommer garantert på bloggen 😉
I dag har jeg vært land og strand rundt for å få tak i drinkmixen sweet and sour. 
Skal lage Sure Sivert i morgen 🙂
Laga en prøvesmak til meg og min kjære i stad 😉  NAMMENAMM!!!
Ingredienser:
2 cl vodka 
2 cl Pisang Ambon (bananlikør)
2 cl Sweet&Sour Mix 
1 cl kremfløte eller sprutekrem
Sprite
Isbiter 
Bland vodka, bananlikør, mix og krem i en shaker.
Hell dette oppi et høyt glass med isbiter og tilsett sprite 🙂
suresivert

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg