FOTOKONKURRANSE! Tema: kontraster

Nå har jeg sett så mange som har fotokonkurranser på bloggen sin, og jeg synets det er en morsom ting 😀

Så nå drar jeg selv igang en aldri så liten fotokonkurranse 🙂
Jeg liker alt  som er litt annerledes så jeg velger å ha tema KONTRASTER!
Jeg ser etter det mest kreative bildet 🙂 Så kom igjen folkens. Ikke vær beskjedne!
Håper jeg får inn masse bidrag 🙂
Regler for å delta i konkurransen er:

  • Du skal enten ha tatt bildet selv eller selv være med på bildet.
  • Du kan bidra med 3 forskjellige bilder
  • Du må linke denne siden sammen med bildene du bidrar med.

Jeg plukker ut 10 finalister med bilde og link til bloggen som jeg legger ut på siden min hvor alle kan stemme på sine favoritter 🙂 Det blir 1. plass,  2.plass og 3.plass. 
Mvh Tilde
Eksempler på bilder til tema KONTRASTER!

327321506199c1ca46dc contrastosenyhr kontraster4385perser und sphynx

11 kommentarer

Siste innlegg