Svar på spørsmålsrunden…

Fikk ikke inn så mange spørsmålene gitt.  Men her er iallefall svarene på de jeg fikk inn 🙂

Ikke vær redd for å spørre mer 🙂
Hvilke bilderedigeringsprogrammer bruker du? 
Photoshop 🙂 Min BESTE venn!!! 😀
Kan du beskrive klesstilen din?
Hehe.. tja… Jeg har egentlig ikke noen spesiell klesstil. I skapet mitt er det totalt kaos 😉  Jeg elsker kosebukser og digger kjoler. (har altfor mange) Jeg er vel det man kaller en klessamler.  Elsker  spesielle klær.   Jeg kan gå i alt fra søte blondekjoler til skinnbukser.  Også ELSKER jeg kostymer! 😀 Og siden jeg jobber som modell så har jeg en god del 😉

Nei for jeg er AAAAAAAAALTFOR dum til å skjønne hvordan jeg lager en 😉
Hva slags sminke bruker du?
 Mye forkjellig faktisk!  Men det pleier å gå i merkesminke som Lancome, Dior,  Chanell, Ben Ben Nye, Id, Mary Kay, EsteLauder ( eller åssen det skrives)  Sånn er det når man er makeupartist 😉

Hva slags kamera bruker du når du tar bilder?
Jeg står for det meste forran kameraet jeg da 😉  Men de gangene jeg tar bilder så bruker jeg enten mobilkamera eller gubben sitt Canon kamera 🙂

Hva liker du best? 
SJOKOLAAAAAAAAAAAAAAAADEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
sjokolade
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg