Sminkeoppdrag :)

Nå har dagene gått i ett… Vært i Oslo  to dager på rad og sminka.

Akkurat kommet inn døra nå. Vært ute siden i morres. Er slitsomt det ass!
Hadde også et fotoshoot med min kjære i går kveld 🙂  
I morgen skal jeg bare slappe av 😀
 Da blir det  meg data’n, sofa’n, teppet, kaffelatte og kosebukse 😀
GLEEEEEEEEDER MEG!!!
Ble skikkelig fornerma i dag forretsen. Var en jente som trodde jeg var TRETTIFEM år!!! 
Var nesten så jeg fika til a!  Jeg har jo ANGST for å bli gammel!!!!! 🙁 🙁 🙁
Her er bilder av jentene jeg sminka 🙂
9123109170986766916741831192012095263829n

 

karina3
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg