Kunsten min :)

En stor lidenskap jeg har er kunst. Jeg liker å male, tegne og lage ting. 

Jeg liker det som er litt annerledes. Noe som ikke alle andre har.  Abstrakt kunst, der har du meg 🙂
Derfor vil jeg vise frem noe av det som dekorerer veggene mine hjemme hos meg 🙂 
Håper dere liker det 🙂

pa150044

Dette er stort (1,5+1 m) og henger over sofaen. Bildet heter HEVN
(vil også si at alt jeg har i stua er rødt, sort og hvit)
pa150046
                                        KAMEL
pa150048
                                      NYTT LIV
pa150050
                                 KUGALSKAP 
pa150053
                                         LØV 1
pa150051
                                         LØV 2
pa150052
                                       LØV 3
pa150054
                                  SPORVEIEN
pa150058
                                  SJØMANN
pa150060
                                    TING & TANG
pa150064
 Melkespann i gips
  pa150067
  Kjole jeg har perlet
igodeogondedager
                          I GODE OG ONE DAGER
Dette var brylupsgave til min svoger og svigerinne 🙂
                                                       
11 kommentarer
    1. Utrolig vakkert! Jeg likte spesielt kamelen, for man ser jo hva det er med en gang, selv om det egentlig ikke likner! Gjenkjennelser i hjernen virker, liksom. Og perlekjolen, den var et flott håndverk!

      (Husk at dine tilbakemeldinger ikke sees av oss kommentatorer med mindre du bruker Svar-knappen eller den tradisjonelle, individuelle metoden! 😉

    2. Jeg likte kamelen. Den fikk meg til å le. Det er positivt. Også kuen. Og den ting og tang tingen. Og det med bladene. Malte du, eller tegnet du med tusj?

    3. oi, har du laget/malt alt dette? i så fall du er sinnsykt flink! 🙂 kunne godt tenkt meg løv-maleriene/tegningene, for de var skikkelig stilige =)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg