Vinn permanent makeup!

Dette er VIRKELIG noe jeg ønsker meg! Bryna mine er totalt skeive. Det ene vokser mye lenger ned enn  det andre. Og uansett hvor mye jeg napper blir det ikke likt. Ogsåp må jeg farge de hele tiden. For de er jo netrsen hvite. Kjedelige greier altså!!! Har tenkt på det en god stund faktisk!
Faktisk så mye at jeg hadde tenkt å betille time nå før jul.
Da hadde det jo vært midt i blinken å VUNNET dette 😀

52431171260472311263

(Bildet er hentet herfra)

Nå nærmer julen seg og i den anledning ønsker jeg gi bort "Pigmentering av bryn(verdi 4500,-) til en heldig vinner! Alt du trenger å gjøre er å kopiere konkurransen min, og legge den ut på bloggen DIN 🙂 Etterpå kan du poste linken din til innlegget ditt under her, som en bekreftelse på at oppdraget er utført! Er du for ung til å kunne bruke "gaven selv", kan du gi den bort til en voksen 🙂 Samme konkurranse er på facebook, og vil bli slått sammen med denne!!

Den 23 desember blir du som vinner kontaktet! 🙂

Sjekk ut disse brynene inne på bloggen min. Bryn skaper balanse, og gir deg det lille ekstra! Jeg blogger stadig om "Permanent Makeup" så sjekk bloggen for flere innlegg!

Nye bryn kan se slik ut!! 🙂

Ønsker deg en fortsatt fredelig førjulstid! Meld deg gjerne inn i facebook gruppen min 🙂

Mvh
Solvår Hegge"

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg