Sjæstetattis ;)

I dag tok min kjære også kattetattisen 😉

4 kommentarer
    1. Hei igjen 🙂
      Så kule de var!! Ligner litt på den jeg har på ankelen faktisk! liker bloggen din med masse bilder. Lurer litt på å lage min egen blogg etter hvert.
      Neida, er ikke så ille. Men fant ut at han er litt avstandsforelska i ei på jobben og at han blir litt sånn …tja…nærvøs når hu er i nærheten! han har ikke gjort noe galt egentlig, han bare kikker.. men jeg blir litt sjalu da vettu… Er det vanlig eller???? Å kikke sånn på andre? Jeg liker det ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg