Jeg er så DRITT lei av familieselskaper!!!

OFF!!!!!

Jula er igrunn noe styr! Desperat påtvungene familieselskaper hvor man må oppføre seg dannet og vise hvor "voksen" man har blitt! Det funker skikkelig dååååååårlig for meg ass!
Hvorfor skal alle be alle hele tiden i jula?? Virker som det er en slags konkurranse om å ha det beste selskapet.
Er jo netsen bare de samme folka som kommer. Med unntak av en tante eller en onkel fra en annen side.
Joda… i jula da skal vi være sååååååååå glad i hverandre. Hva med resten av året da????
SUKK! Blir litt oppgitt jeg!
JEG ER SÅ LEI AV PENKLÆR!!!! TYNNE FUCKINGS STYGGE STRØMPEBUKSER, HØYHELTE SKO, LAPPER SOM KLØR OG KLÆR DET IKKE GÅR ANN Å PUSTE I FORDI DE SKLA SE PENE UT!!!!!!
Nå skal jeg legga meg litt til!
 Lillegutt sover ennå. Må benytte sjanen da 😉
4 kommentarer
    1. Vet hvordan du føler det! Tolv trøndere skvist inn rundt et bord som det egentlig bare er plass til åtte rundt i nesten to uker. ILLE!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg