Kjærlighetsmelding fra min kjære :) <3

I går fikk jeg verdens skjønneste sms av min kjære 🙂

Han hadde laga en utrolig nydelig tekst til meg da han var på jobben.
Vil gjerne dele den med dere 🙂
<3Elsker deg gutten min<3
Tar du alle sandkorn som finns og teller dem, får du summen av hvor glad jeg er i deg. 
Tar du alle blader og barnåler og teller, får du summen på hvor mye du betyr for meg. 
Tar du alle sommerfugler, blomster, svaner, solnedganger og teller, får du summen av hvor vakker du er for meg.
 Og tar du alt det som er nevnt og ganger med alle planeter, stjerner og galakser, får du summen av hvor høyt jeg elsker deg. 









4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg