Gleeeeeder meg til helga :D

Denne helga blir FIIIIN!

I dag får vi besøk av Marius(fru Haugen) og Carina. Vi skal ha kosekveld med Pizza, film og godis 🙂
Marius og Carina har ikke møtt hverandre før. Så jeg gleder meg til å "vise" de frem til hverandre 😉 hihi
Tror dem kommer til å gå veldig godt overens. De er omtrent like syke i hodene sine begge to 😉
Og med meg og min kjære som heller ikke er rektig nagla så kan det jo ikke bli annet enn GALSKAP 😀 
Også skal søta mi overnatte da 🙂 Kooooooooooooosepå 😀
I morgen kommer Benedicte og Robin på besøk 😀
Veldig lenge siden vi har sett dem nå. Iallefall jeg! Så det gleder jeg meg til 😀
Da blir det nok en kosekveld med god mat og MASSE digg!!! 😀
Søndag har jeg ikke planer ennå. Men siden Robin og Benedicte skal overnatte så går nok søndagen også ganske fort 😉
Hmm.. over til noe annet.. 
Var på fotoshoot i Drøbak i går 🙂
Det var morro 🙂 Så ut som det ble noen ordentlig kule bilder 🙂
Gleder meg til å få de å legge de ut  🙂
Tjallabajs for denne gangen 😉
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg