I morra blir’e PAAARTYYYYYY!!!!

I morgen skal jeg feire min tjuetiårsdag med en hei dundranes fest 😀 

Temaet for festen er KJEDISPARTY! 😉 
Gleder meg til å se hva folk skal være 🙂
Jeg selv skal være Angelina Jolie som Lara Croft 😉 hihi
 

I dag har jeg bakt sjokoladekake og laga gele 🙂
Gleder meg til middagen og velkomstdrinken jeg skal lage 😉 hihi.. Blir morro!
Har også vaska hele huset i dag! DEEEET ER KJEDELIG DET!!!  Æsjameg!!!  Er ennå ikke ferdig! Vaskebøtta står oppe og venter på meg! *grøss og gru*
Noen frivillige????? 😀
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg