JEG HAAAATER TENNLEGEN!!!!!

I går var jeg hos tannlegen og skulle trekke en jævla visdomstann!
Satt der i to STYGGE  timer jeg, UTEN å få ut en dritt!!!
Rota var vist skeiv! (passer jo bra) hehe… 😉

Aldri hatt så vondt i kjeften før jeg!  Hun spikka og hogga og skjærte og dro… Men til INGEN nytte!
Nå har jeg et stort kjøttsår inni kjeften og et digert munnsår i den ene munnviken. Hun dro jo redskapene så mye på leppa mi at jeg fikk store sår der også.
Så nå knasker jeg smertestillende og har en hoven side. Pluss dette jævla munnsåret!
Skal til kirurg og fjerne tanna i morgen! FAEN ASS! (noe som garantert ikke blir en billig affære)

Tror jeg skal bytte tannlege!
Sist jeg var der ble jeg også sendt til spesialist fordi hun ikke fikk til jobben. Skulle rotfylle en fortann og ha krone.
Kom bare på 12 lapper til slutt!   JEG ER SÅ LEEEEEEEI!!!!!!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg