Da var tanna ute!!!

Endelig var den ute!
Men fyyyyyy faaaaaaaaaaaaaen så vondt jeg har hatt i kjeften etterpå! Like før jeg skrudde av meg huet!!!
Spist paralgin forte til den store gullmedalje. Noe som selvfølgelig ikke funka på meg!
Kun ibux som virker på denna kroppen gitt!
Måtte til spesialist  for å få den ut siden den ubrukelige tannlegen jeg har ikke klarte å få den ut. Hun skylte på skeiv rot!
(den vakk'e akkurat mye skeiv, kun litt bua)
Nå har jeg masse sting i kjeften og er skikkelig hoven i kinnet! Pluss dette digre munnsåret mitt!
Spesialisten sa at sånn munnsår skulle man ALDRI lage! 
Kjenner jeg bare blir mer og mer irritert på den ganmle tannlegen!

Alt var helt greit helt til jeg skulle betale!  TO STYGGE FUCKINGS TUSEN TRE HUNDRE!!!!! 
Fy faen ass!  Bare fordi den IDIOTISKE UBRUKELIGE MØKKA tannlegen min ikke klarte jobben!
Da hadde det nemlig kommet på 500 kr.  HÆLVETE!!!

-Jeg er ikke skuffet, jeg er bare veldig veldig sinna-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg