Pride cruise vel overstått :)

Jahh.. da var jeg hjemme fra bøljan den blå 😀

Artig var det 😀
Reisefølget mitt var min fru Carina<3, Tone Irene, Marius og Joakim 🙂

Hadde en knall tur  helt til alkoholen virket litt for godt….


MAKEUP TIIIIIIME!!!


Men før vi begynner må jeg kjenne om de sitter på plass 😉


Min fru FØR jeg kom med sminkekosten . Og ETTER 🙂

 


Tone Irene FØR                                             …og etter 🙂

 
Siste finpuss…                                                    Tone Irene poserer for kamera 😉


Skål da Joakim 🙂                                                                          Marius og Joakim

 
“Stine” En forlatt transe vi dro med oss på lugaren 😉

 
Magnus….                                                                      Meg og Stine


Gakk gakk!!!


Lånte bort fruen jeg 😉 (men ikke la det bli en vane)


Like før jeg sovna 😉

TAAAAAKK for nå!!! 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg