Mine SKEIVE dager i Oslo!

I helgen var jeg og fruen i Oslo på SKEIVE dager 🙂
Treige som vi er rakk vi selvfølgelig ikke paraden 🙁 SUKK!!!  (Carina sin skyld) 😉

Vi møtte vårt "tvillingpar" Lene og Minna 🙂 De har opplevd AKKURAT det samme som oss 🙂 Utrolig koselig og dele erfaringer. Jeg har lenge snakket med Lene på nett, så det var på høy tid å endelig treffes 🙂

Det var skremmende mye som var likt mellom oss 😉

Jeg og Minna hadde dette til felles:

Begge hadde gått fra mann og  barn for jenta vi elsker.
Begge har aldri opplevd noe så sterkt tidligere.
Begge er 6 år eldre enn jentene våre 😉
Begge er brunetter.
Begge er den feminine delen  av forholdet
Begge drakk sider (rusbrus)
Begge har aldri tidligere hatt jentekjæreste.
Begge gikk fra bifil til lesbisk.
Er andre ting soim også var veldig likt, men det egner seg ikke på trykk 😉


Carina og Lene hadde dette til felles:

Begge var redd for å binde seg.
Begge har aldri vært så totalt på tryne etter en jente før.
Begge er den maskuline delen av forholdet.
Begge HATER sminking og jåleri 😉
Begge har lyst hår.
Begge tenker som mannfolk 😉
Begge drdrakk øl.
Begge har alltid vært lesbisk.
Begge har tidligere hatt jentekjæreste.
Begge liker eldre jenter.

Og alle var like forelska 🙂


Meg og min elskede Carina 🙂 *løvøøøøøøv*


Lene og Minna 🙂 *Søtingene*


Litt vors på hotellrommet 😉

Skulle egentlig vært mange fler bilder her.. Men du vet… den alkoholen 😉

Dagen etter var jeg og Carina skikkelig turister i Oslo 🙂
Gikk på aker brygge,hadde piknik og sov på plenen, tittet på rare  mennekser, og gikk en tur på operaen.
IKKE GÅ DER UTEN SOLBRILLER!!!!


Min STERKE frue 😉


Siden jeg ikke er like sterk så ville jeg heller "lene" meg på den 😉


…eller sitte på den 🙂

2 kommentarer
    1. De tvilling-listene: så søtt egentlig. 🙂
      Men gått fra mann OG barn? Virkelig? Mannen skjønner jeg… 😛 Men gått fra barn..?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg