“GAKK GAKK”

I helga har jeg og fruen vært i Åmot og passa gård og dyr 🙂
Det vil si 8 katter, 3 gjess, 6 løpeender,  9 moskusender (tror jeg) 1 gulsvensk and,  3 haner, 2 haner, 1 kanin, 3 rotter og en skokk med andunger 🙂 De tre bikkjene hadde de tatt med seg. Men vi hadde med vår Shanti 🙂 Så her var det folksomt kan du tro 😀

Men det betse av alt er at 3 av muskusendene er mine 😀 HUDDAAAAA!!!!!
De er så fiiiiiiiiine <3 <3 <3
Skulle egebtlig henta de forrige uke, men siden vi skal på ferie og jeg skal til syden så må de være der litt til..
Men jeg fikk kosa masse med de 😀

Endene mine heter FUSS, AND og TREDD.


Her går babyene mine 😉 Første mann er AND, så kommer FUSS og til slutt TREDD 😀


                         Vakre FUSS…                                         Nydelige AND…


                                                               Tøffe TREDD…

 
                                        Kooooooooooooseand 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg