Lørdagens partyfest :)

På lørdag hadde jeg og  min frue invitert til party i huset med det skeive i 🙂
Kameraet kom frem før alhoholen hadde tatt over hjernekapasiteten på de aller fleste.
De som kom senere fikk da ikke vært med på bildet..

Tusen takk for en kjempe morsom kveld folkens 🙂
Dette må gjentas 🙂

~Tilde og Carina~


               Meg                                   Carina                                Hege

           Hanne                                  Espen                                    Tor Håkon
 
              Ingrid                                  Lene                                     Marius

              Jeanette                            Karoline                                Christine       



Jeg er så glad i alle de flotte menneskene jeg kjenner 🙂
Stolt av å ha dere som venner 🙂 GOINGER!!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg