Dag 6 på Beitostølen! “SISTE DAGEN”

Snufs!!!  I morgen skal vi hjem 🙁
Må dra tidlig for å rekke hjem til lillegutt er ferdig på skolen.
Har hatt en kjempefin uke her på Beitostølen.
Hatt en helt perfekt ferie sammen med kjærsten min 🙂
Vi har slappet av, tatt livet med ro, hatt en fantastisk tur over Besseggen, kjørt bob og olabil, gått turer og hatt masse masse kjærestetid. 🙂

I dag har vi slaffa litt på formidagen….


Jeg med potetgullposen…                    …og Carina med kryssord 😉

Også har jeg laga rømmegrøt for første gang 🙂

På ettermiddagen kjørte vi litt oppover i fjellet og gikk en tur innover mot Bygdin vannet.


Jentene mine 🙂

Fjellblomster 🙂
     
Shanti paaaanti 😉                                              Min vakre Carina 🙂

Meg og sjææste met 😉

Vakker natur…

Shanti speider utover havet.. Uuuuuut mot havet…..

Jeg fant blåbær jeg 😉

Utsikt over Bitihorn…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg